Strona główna / Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy

Możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dostarczenia Ci towaru lub zawarcia umowy składając oświadczenie na piśmie (oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy). Więcej informacji znajdziesz w tym pliku PDF. Pamiętaj, aby przestrzegać informacji zawartych w pliku PDF

Zwrot towaru może nastąpić poprzez wysyłkę towaru przesyłką pocztową, kurierską lub za pomocą paczkomatów. Aby dowiedzieć się więcej na temat wysyłki przejdź na stronę zwrot towaru

Towary nie podlegające zwrotowi

Towary wykonywane na indywidualne zamówienie czyli  cały dział druk uv druk offsetowy , druk wielkoformatowy w tym (druk na szkle, druk na PCV, fototapety, obrazy canvas, naklejki, plakaty, folie, papiery) nie podlegają zwrotowi - zgodnie z art.10 ust.3 pkt 4 i 5 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów  oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Oczywiście mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną). Proszę skorzystać z formularza pdf powyżej.

Reklamacje

KUPUJĄCY odbierając towar od kuriera zoobowiązany jest do kontroli zawartości oraz stanu paczki w obecności kuriera. Powstałe podczas transportu uszkodzenia paczki powinny być zasygnalizowane kurierowi. W takiej sytuacji KUPUJĄCY  ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Proszę w obecności pracownika firmy kurierskiej sporządzić "Protokół Reklamacyjny" i skontaktować się ze SPRZEDAJĄCYM. Protokół Reklamacyjny jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu (paragon, faktura) oraz oryginalne opakowanie w które był zapakowany produkt. Uszkodzonego i wadliwego towaru nie należy nigdy montować.

Drukarnia internetowa sklep.studiodar.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem, chyba, że wynika to z wcześniejszych ustaleń. Gdy reklamacja jest uwzględniona Drukarnia internetowa sklep.studiodar.pl wystawia fakturę korygującą  do wcześniejszej wystawionej faktury sprzedaży. 
Oryginał i kopia zostaje wysłana do klienta listem poleconym. Klient proszony jest o odesłanie podpisanej kopi faktury korygującej. 
Zwrot kwoty faktury, Drukarnia internetowa sklep.studiodar.pl dokonuje w ciągu 14 dni od otrzymania podpisanej faktury korygującej.

Ważne! Bardzo prosimy wysyłać nasze towary na płasko, tak jak zostały do Państwa dostarczone. W innym przypadku może dojść do deformacji produktu i obniżenia jego wartości.

UWAGI

Do wad technicznych produktów nie zalicza się różnic kolorów wynikających z indywidualnych ustawień kolorów monitora KUPUJĄCEGO. Drukarnia sklep.studiodar.pl NIE PONOSI odpowiedzialności za różnice kolorystyczne wynikające z konwersji przestrzeni barwnych innych niż CMYK i kolorów dodatkowych (np. PANTONE, HKS, itp.) do przestrzeni barwnej CMYK.
Zwrot i reklamacje uszkodzonego mechanicznie lub już naklejonego produktu jest nie możliwy i nie podlega reklamacji.
Drukarnia internetowa sklep.studiodar.pl nie ponosi odpowiedzialności za źle wykonany montaż naszych produktów lub ich zniszczenie podczas montażu.